لوگو ایران پانل

خرید ساندویچ پانل تضمین قیمت

 

همگان می دانند که نیاز وسیعی در جامعه ساخت و ساز ایران برای پوشش دیواری و سقفی وجود دارد و خرید ساندویچ پانل، اساساً به همین منظور انجام می شود. مصالح تازه و روش های نوآورانه، همگی قادر هستند سرعت ساخت و ساز را افزایش می دهند و در عین حال، موجب با پرهیز از سنگین شدن بیش از اندازه بنا، به سبک سازی نیز کمک می کنند. خرید ساندویچ پانل به عنوان یک شیوه روزآمد و مدرن برای پوشش ابر سازه ها، مشکلات بسیاری را حل می کند که در زیر به بخشی از این فواید گره گشا اشاره خواهیم نمود:

 

– زمان طولانی اجرای پوشش دیواری و سقفی را به طور قابل توجهی کاهش می دهند. (تا حدود 60% صرفه جویی زمانی)

– هزینه اجرای صفر تا صد پروژه پوشش نهایی و نماسازی را کاهش می دهد. (تا حدود 40% ارزان تر از دیوارکشی و کاهش در هزینه های عملیاتی)

– کاهش وزن نهایی سازه بطور متمرکز در محیط پیرامونی (حدود 25% کاهش وزن بطور متوسط در تمام سطح سازه)

– مدیریت بهینه مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفتن منابع (حدود 35% از اتلاف انرژی در کمترین حالت کاسته می شود)

– و ده ها مزیت رقابتی دیگر برای خرید ساندویچ پانل …

 

 

 

 

مهندسین ساخت همواره به دنبال راهکارهای نوین و نوآورانه در صنعت ساختمان بوده اند تا با تکیه بر راهکارهای علمی و اصولی، راندمان پروژه را افزایش داده و بر قابلیت های فنی سازه خود بیفزایند. دسته دوم که موضوع بحث این مقاله به حساب می آیند، مسائل تکمیلی و جانبی محسوب می شوند که مواردی مانند پوشش دیواری و سقفی از این جمله محسوب می شوند. از این جهت هزینه کردن برای ساندویچ پانل را باید یک راهکار استراتژیک برای این منظور دانست.

 

خرید ساندویچ پانل تنها از مراجع معتبر

 

همان طور که عنوان گردید، خرید این محصول دریچه ای به دنیای فناوری و ایده های نوآورانه ساختمانی را به روی شما می گشاید تا در زمان بسیار کوتاه تر، به نتیجه به مراتب بهتر و پخته تر دست پیدا کنید. کاهش وزن تیغه های باربر در بنا، یکی از روش های خوب برای پایین آوردن وزن نهایی سازه است که بهترین ابزار برای پیاده سازی آن، خرید ساندویچ پانل می باشد. این پانل های پیش ساخته، جایگزین دیوارهای آجری و بلوک های سیمانی شده اند که هم نصب بسیار سریعی دارند و هم بسیار سبک هستند.

 

برای انجام دادن یه خرید خوب می بایست از شناخت نسبتاً خوبی از این محصول وجود داشته باشد. یک ساندویچ پانل در واقع از دو بخش اصلی تشکیل می شود. نخست بحث هسته مرکزی است که نقش عایق را بازی می کند. پلیمرهای مختلفی نظیر پلی یورتان یا پلی استایرن، به صورت فوم عایق در فضای میان دو صحفه تزریق خواهند شد. این عایق بسیار حجیم اما ضعیف و شکننده می باشد و ایزوله سازی گرمایی را ممکن می سازد.

 

 

خرید ساندویچ پانل تنها از مراجع معتبر

 

 

اجزای دیگر، پوسته های زیر و روی فلزی هستند که به قطر کم اما مقاومت زیاد ساخته می شوند تا از دو سمت، محافظ عایق فوم باشند. محصول نهایی به دلیل شباهت ظاهری که با ساندویچ دارد، ساندویچ پانل نامیده می شوند و مزیت های بسیار زیادی را از خود در عمل نشان می دهند. خرید ساندویچ پانل یک تصمیم راهبردی به شمار می آید؛ ساختار این پانل ها به نحوی است که محصول نهایی نسبت به تک تک اجزای تشکیل دهنده، دارای استحکام بیشتری می باشد که در نوع خود مثال زدنی است.

 

انتخاب یک ساندویچ و خرید آن یک فرآیند تخصصی است که باید بطور جدی مورد بررسی قرار گیرد. کوچکترین اشتباه در تعیین جنس ورق های فلزی یا انتخاب عایق فوم نا متناسب با کاربری سازه مذکور، می تواند برای کارفرما بسیار گران تمام شود. بر همین اساس، کارشناسان مجرب شرکت «ایران پانل» همه روزه آماده ارائه مشاوره تخصصی و راهنمایی متقاضیان خرید می باشند. اطلاعات فنی و مقایسه انواع ساندویچ پانل  را به صورت لحظه ای از روابط عمومی گروه صنعتی «ایران پانل» بخواهید.

 

تماس با ما - ایران پانل

نکات خرید ساندویچ پانل دیواری

در روش های نخستین و راه های قدیمی تولید ساندویچ پانل، از روش لایه چینی دستی یا به اصطلاح شیوه قالب باز استفاده می شد که عمده امورات آن به صورت دستی انجام می گرفت. اما به مدد رشد فناوری و پیشرفت تکنولوژی های ساخت، امروزه شاهد ساخت این محصول به روش های پیوسته (Continuous) و تمام اتوماتیک هستیم که آمار خرید ساندویچ پانل را به وضوح افزایش داده است.

 

بدین ترتیب، سرعت ساخت و نیز کیفیت تولید انواع ساندویچ پانل، به مدد اتوماسیون بسیار ارتقاء یافته است؛ تا حدی که علاوه بر صنعت ساختمان سازی، استفاده های بسیاری در صنایع مختلف نظیر هوافضا، کشتی سازی، صنعت خودرو و … را می توان از آن مشاهده نمود. این ها باعث شده است که خرید ساندویچ پانل با موج افزایشی در سال های اخیر روبرو گردد.

 

پانل های دیواری عمدتاً با عایق پلی یورتان، پلی استایرن یا به ندرت پشم سنگ ساخته و پرداخته می شوند و به دو دسته باربر و غیر باربر تقسیم می شوند. پانل های دیواری باربر معمولاً در ساخت دیوار سوله یا دیوارهای ساختمان های صنعتی، محوطه سازی و مواردی از این دست استفاده می شود. همچنین در سازه های بتنی که فاقد اسکلت فلزی هستند نیز از این ساندویچ پانل ها استفاده می گردد. ساندویچ پانل دیواری غیر باربر به هدف استفاده در کلیه دیوارها اعم از داخلی و خارجی سازه و ساختمان، صورت می پذیرد که به دلیل سبکی و عایق بودن و خاصیت درخشان ضد حریق، در ابرسازه هایی نظیر هتل ها، برج ها و مواردی از این دست دارای کاربرد بسیار زیاد می باشد.

 

چطور یک ساندویچ پانل بخریم

 

 

نکات خرید ساندویچ پانل سقفی

 

در خرید پانل سقفی هم باید به نکات زیادی توجه نمود. موضوع نخست به استحکام و مقاومت این پانل ها باز می گردد که بخصوص در مناطق کوهستانی، می بایست بار برف را در فصول سرما تحمل نمایند. نکته دیگر بحث تماس دائمی ساندویچ پانل سقفی با نور خورشید است که از دو منظر حائز اهمیت می باشد؛ نخست آنکه عایق هسته مرکزی می بایست آنقدر خوب انتخاب شده باشد که از ورود حرارت از ناحیه سقف بطور کامل جلوگیری به عمل آید. مورد دوم در خرید ساندویچ پانل، بحث ثبات رنگ است که باید به آن توجه داشت و بی دقتی در این خصوص، می تواند صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. بطور خاص در مناطق با شدت تابش بالا در طول سال، جنس ورق و کیفیت رنگ ساندویچ پانل سقفی باید به دقت مورد ارزیابی قرار گیرد تا به مرور زمان، با افت کیفیت محصول مواجه نشویم.

 

 

نکات فنی دیگری هم درباره ساندویچ پانل سقفی مهم است که باید به آن توجه نمود؛ پاره ای از مهم ترین موارد این گروه، به شرح زیر هستند: – عرض این پانل ها معمولاً چیزی بین 80 تا 100 سانتیمتر در نظر گرفته می شود.

 

– ضخامت عایقی که از جنس پل استایرن در ما بین صفخات فلزی درج می شود، معمولاً بین 10 الی 15 سانتیمتر متغیر می باشد.

 

– اجرای سقف باید با دقت زیاد انجام شود و پیش از اجرای پوشش، می بایست تیرریزی های فرعی و پرلین های سقفی که از جنس پروفیل زِد هستند، به دقت مورد بررسی قرار گیرند؛ چرا که تمام تکیه ساندویچ پانل سقفی بر روی همین پرلین هاست.

 

– بهترین ضریب هدایت حرارتی (پایین ترین میزان حرارت عبوری) متعلق به عایق پلی یورتان است. ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان دارای ضریب حرارتی معادل 025/0 می باشد و عایقی زرد رنگ است که عمدتاً به عنوان عایق در سردخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

– دومین رتبه از نظر عایق حرارتی، پلی استایرن است. صفحات صلب عایق که از ریز دانه های پلی استایرن تشکیل می شوند، مولکولهای هوا را در درون خود حفظ می کنند و اجازه عبور آب را نیز نمی دهند.

 

خرید ساندویچ پانل - تماس با ما

خرید ساندویچ پانل را به شما توصیه می کنیم

 

یکی از افتخارات گروه صنعتی « ایران پانل » این است که بهترین انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی را از بهترین متریال تولید داخل، منطبق با استاندارد روز دنیا تولید می نماید. به دلیل بهینه سازی فرآیند تولید که بطور انحصاری توسط مهندسین این شرکت فراهم شده است، قیمت تمام شده پانل های تولیدی «ایران پانل» دست کم حدود 20 الی 30 درصد ارزان تر از سایر مجموعه ها به معرض فروش خواهد رسید. بر همین اساس، با خرید این محصول می توانید از بابت کیفیت و دوام پوشش سقف و دیوار سازه خود اطمینان حاصل نمایید. بهترین ورق فولاد و آلومینیوم همراه با بهترین فوم های عایق پلی یورتان و پلی استایرن وارد بزرگترین و مجهزترین خط تولید پیوسته شده تا محصول نهایی قابل اعتماد و برای سالیان متمادی قابل بهره برداری باشد.