لوگو ایران پانل

ساندویچ پانل آماده تحویل

 

شاید این تصور به ذهن هر کارفرمایی رسیده باشد که چه لزومی به استفاده از ساندویچ پانل آماده تحویل وجود دارد؟ افرادی که در صنعت ساخت و ساز فعالیت دارند به خوبی می دانند که هنوز نصب اسکلت سوله به اتمام نرسیده است، می بایست به فکر پوشش دیوارها و سقف باشند. از همین رو نیاز به پوشش با کیفیت که قیمت مناسبی نیز داشته باشد و نصب ساندویچ پانل مقرون به صرفه باشد، طبیعتاً طرفداران بسیاری خواهد یافت. ساندویچ پانل آماده دقیقاً همان پاسخی است که می توان برای این نیاز اهالی صنعت ارائه نمود. استحکام بالا در عین وزن سبک، قیمت مناسب و نصب آسان، از دیگر ویژگی های بارز این پانل های پوششی به حساب می آید.

 

تماس با ما - ایران پانل

 

ساندویچ پانل آماده تحویل در آمریکا و اروپا

 

خواص و ویژگی های مناسب ساندویچ پانل آماده تحویل ، این پانل ها را به گزینه های انتخابی ایده آلی در صنعت ساختمان تبدیل کرده است. در خلال سال های اخیر، تلاش های در خور توجهی در مسیر تولید این محصولات از سوی کشورهای برتر آمریکایی و اروپایی صورت گرفته است و بازار ساخت و بهره برداری از ساندویچ پانل فوری در این کشورها بسیار داغ است؛ پتانسیلی که به طور کامل مورد استفاده قرار گرفته و به اوج اعتلا و پیشرفت خود رسیده است. از این نوع پوشش، علاوه بر نمای دیواری و سقفی ابر سازه های صنعتی، در ساخت اتاقک های پیش ساخته نیز استفاده می شود.

 

مهم ترین مزایای ساندویچ پانل آماده تحویل تولید شده در آمریکا و اروپا بدین شرح است:

 

 

  • دوام بسیار بالا و عمر مفید زیاد، حتی در شرایط آب و هوایی سخت و جغرافیای نامساعد

  • عملکرد محیطی بسیار خوب و تطبیق پذیری بالا با فضای پیرامون

  • نقش آفرینی ویژه در ارتقاء راندمان انرژی در داخل ساختمان (ایزوله سازی گرمایی عالی)

  • وزن تمام شده بسیار پایین و غیر قابل باور برای محصول

  • نصب فوق سریع و قابلیت مونتاژ آسان در محل انجام پروژه (24 تا 48 ساعت)

  • مقاومت بالا حتی در برابر طوفان و زلزله و سایر آسیب های با منشأ طبیعی

 

 

ساندویچ پانل آماده تحویل در هندوستان

 

ممکن است این گونه تصور کنید که نباید خود را با کشورهای شماره یک دنیا نظیر آمریکا و اعضای اتحادیه اروپا مقایسه کنیم. هر چند که شاید این اعتراض از جهات زیادی وارد نباشد، اما دست کم پیشنهاد خوبی قلمداد می شود. بر همین اساس به سراغ هندوستان به عنوان یک کشور آسیایی موفق می رویم تا ثابت شود استفاده از ساندویچ پانل فوری ، صرفاً به کشورهای توسعه یافته منحصر نمی شود. سال هاست که بسیاری از کشورهای آسیایی نظیر تایلند، هند و فیلیپین نیز به سمت استفاده مستمر از پانل های ساندویچی روی آورده اند و این موضوع، بسیار مورد توجه دست اندر کاران صنعت ساختمان در این کشور قرار گرفته است.

 

هیئت ارزیابی و پیش بینی تکنولوژی هندوستان موسوم به TIFAC، مسئول و مجری طرح توسعه و گسترش تولید و بهره برداری از کامپوزیت های پیشرفته می باشد که از سالها پیش کار خود را در این حوزه آغاز نموده است. کشور هند دارای یک امتیاز طبیعی است و آن، بهره مندی از منابع سرشار الیاف طبیعی می باشد. این الیاف طبیعی را می توان طی یک فرآیند صنعتی به نام پالتروژن، به فرم صفحات مسطحی تبدیل نمود که به عنوان روکش، در تولید انواع کامپوزیت از جمله ساندویچ پانل آماده تحویل مورد استفاده قرار می گیرند. با تکیه بر این منابع خدادادی است که که هند توانسته است پیشرفت خوبی در این بخش داشته باشد.

 

 

ساندویچ پانل فوری - ایران پانل

 

ساندویچ پانل آماده تحویل ایران

 

رشد جمعیت و افزایش نیاز به ساخت و ساز سریع در حوزه پروژه های ساختمانی، سبب شده تا تقاضای زیادی برای روش های ساخت سریع و ارزان و در عین حال اصولی پدید آید. همین که می بینیم استفاده از پارتیشن ها و سقف و دیوار کاذب در این سال ها گسترش زیادی یافته، خود گواه بزرگی دال بر درستی این سخن است. ساندویچ پانل آماده تحویل نیز یکی از این محصولات است که در ایران نیز همانند سایر نقاط دنیا، جای خود را باز کرده و متقاضیان فراوانی دارد.

 

طی دهه های پس از انقلاب اسلامی، از سوی گروه های کوچک و بزرگ معدودی نسبت به ساخت و عرضه ساندویچ پانل اقدام شده است؛ اما در این میان گروه صنعتی «ایران پانل» یکی از قدیمی ترین مجموعه های فعال در زمینه تولید ساخت ساندویچ پانل فوری که انواع پانل های دیواری و سقفی را با کیفیت بسیار بالایی تولید و عرضه می نماید. نکته قابل توجه اینکه محصولات این شرکت با نمونه های مشابه خارجی قادر به رقابت بوده و علاوه بر پوشش حداکثری بازار داخل، به بسیاری از کشورها صادر می شوند. پوشش سقفی و دیواری برای کارخانجات بزرگ، سالن های تولید، انبارهای کالا یا دپوی مواد اولیه، سردخانه های صنعتی بزرگ مقیاس و بسیاری دیگر از مشاغل، به شدت وابسته به ساندویچ پانل هستند تا پوشش بهینه ای برای بنای اصلی خود داشته باشند.

 

چرا بعضی سازندگان هنوز از ساندویچ پانل استقبال نمی کنند؟ (باورهای غلط)

 

کج سلیقگی است اگر بخواهیم این همه مزیت رقابتی که در ساندویچ پانل آماده تحویل نهفته است را نبینیم. یک محصول ارزشمند که سبک و ارزان بوده و کاربرد گسترده ای هم دارد، بهترین جایگزین برای مصالح سنتی ساخت و ساز می باشد و قادر است سرعت اجرای پروژه را تا حد قابل توجهی بالا ببرد. این موضوع می تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی هزینه های پروژه داشته باشد. اما در این بین یک سری باور غلط نسبت به این محصول وجود دارد که به هیچ عنوان درست نیست و نیازمند به توضیحات اصلاحی می باشد. در این بخش قصد داریم تعدادی از این باورهای اشتباه و تصورات غلطی که نسبت به پانل آماده تحویل وجود دارد، با هم مرور کرده و توضیحات خوبی در خصوص هر یک ارائه نماییم.

 

 

  • برخی فکر می کنند که قیمت ساندویچ پانل بالا است.

 

عده ای به غلط گمان می کنند که ساندویچ پانل یک محصول با قیمت بالاست و خرید این محصول صرفه اقتصادی ندارد. این باور اشتباه ریشه در اطلاعات ناقص و آگاهی ناکافی افراد دارد. هم قیمت خرید خود محصول و هم هزینه های جانبی نصب (نظیر پیچ و مهره و چسب و اجرت و …) به ازاء هر متر مربع از مساحت، به مراتب ارزان تر از دیوارکشی آجری یا بلوک چینی سیمانی تمام خواهد شد.

 

 

چه پوششی برای سازه مورد نیاز است

 

  • عده ای گمان می کنند که ساندویچ پانل استحکام کافی ندارد.

 

ظاهر ساده ساندویچ پانل قدری غلط انداز است و ممکن است اینگونه به نظر برسد که دو ورقه فلزی و یک عایق فوم میانی، فاقد استحکام لازم می باشند. این تصور نیز به کل اشتباه است و نیاز به اصلاح دارد. ترکیب سه لایه ساندویچ پانل آماده تحویل به نحوی مهندسی شده است که یک ترکیب مقاوم در برابر انواع نیروهای جانبی مانند ضربه و لرزش را پدید می آورد و در عین حال، سبک و کم وزن نیز می باشد. بالاترین سطح از کیفیت را در پانل های دیواری و سقفی گروه صنعتی «ایران پانل» می توانید مشاهده نمایید.

 

 

  • گروهی بر این باورند که سرعت تولید پانل ها پایین است.

 

شاید تولید با روش های قدیمی و سیستم دستی قدری کند و زمانبر باشد، اما با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اتوماسیون در صنعت، امروزه شاهد ساخت ساندویچ پانل دیواری و سقفی به روش پیوسته یا Continuous هستیم. گروه صنعتی «ایران پانل» با تکیه بر همین روش تولید و با بهره گیری از برترین ماشین آلات صنعتی و خطوط هوشمند تولید، برترین و با کیفیت ترینپانل آماده را تولید نموده و در سراسر کشور عرضه می نماید.

 

تماس با ایران پانل

 

سطح تکنولوژی ساخت انواع ساندویچ پانل آماده تحویل را ارتقاء داده ایم تا محصولی شایسته و با دوام را منطبق با برترین استاندارد های روز دنیا به شما عرضه نماییم. بهترین جنس و ضخامت ورق فولادی، آلومینیومی و آلوزینک را به خدمت گرفته ایم تا بیشترین میزان مقاومت و ضربه پذیری را در پانل ها ایجاد نماییم. با کیفیت ترین انواع پلیمر نظیر پلی یورتان و پلی استایرن را در آزمایشگاه های مجهز خود تولید نموده و به فرآوری رسانده ایم تا بالاترین ضریب مقاومت گرمایی را به عنوان عایق مرکزی فراهم آورد.