لوگو ایران پانل

ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان

 

ساندویچ پانل پلی یورتان ، خیلی وقت است که جای سایر پوشش های دیواری و سقفی معمول و قدیمی را گرفته است. صنعت ساختمان به سرعت در حال پیشرفت است و به همین دلیل، چهره متریال مورد استفاده در این صنعت نیز بسیار سریع تغییر می کند. لذا امروزی سایت خبری از پوشش های قدیمی و مصالح سنتی در اجرای پوشش دیوار و سقف انواع ساختمان ها وجود ندارد. ساندویچ پانل پلی یورتان ، انتخابی هوشمندانه و همگان با استانداردهای روز دنیا است که از جنبه های مختلف دارای منافع متعدد است و هر گونه تردید برای استفاده از آن را از بین می برد.

 

علت نام گذاری این نوع از پوشش، الهام گرفتن سازندگان آن از شباهت ظاهری آن با ساندویچ خوراکی بوده است؛ همان طور که دو لایه نان یک لایه محتوای خوراکی را در میان می گیرند، شاهد حضور دو لایه فلزی با ضخامت معین و حساب شده هستیم که یک لایه عایق عمدتاَ از جنس فوم در بین دو ورقه فلزی تزریق شده و فضای خالی را به طور دقیق و اصولی پر خواهد نمود. بسته به این که چه جنس فلز و با چه ضخامتی از ورق در ساخت صفحات ساندویچ پانل پلی یورتان استفاده شود، چندین مدل از این محصول را در بازار شاهد خواهیم بود.

 

 

طراحی هوشمندانه ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان

 

طراحی و ساخت ساندویچ پانل به طریقی خاص و متفاوت با سایر محصولات صورت می گیرد و همین موضوع باعث برتری آن از جهات مختلف شده است. طراحی ساده اما اثربخش این محصول، باعث شده که یک نوع پوشش سبک اما در عین حال کاربردی و مقاوم را در صنعت ساخت و ساز شاهد باشیم که روز به روز بر کاربرد گسترده آن افزوده می شود. ساندویچ پانل پلی یورتان ، همانند سایر انواع پانل های ساندویچی، از سه بخش سازنده تشکیل می شود که «صفحه فوقانی»، «صفحه تحتانی» و «عایق فوم» نامیده می شوند. صفحه فوقانی در حقیقت نمای بیرونی پانل را تشکیل می دهد که قرار است پس از تکمیل پوشش دیوار و سقف، جلوه زیبا و چشم نوازی به سازه ببخشد.

 

صفحه تحتانی به پشت کار و بخش پنهان پانل اشاره دارد که دید بیرونی ندارد. در نهایت بخش مهم ماجرا، پر نمودن فضای بین دو صفحه فلزی است که با ماده عایق از جنس فوم پر می شود. این محصول به دلیل جنس عایقی که در آن استفاده می شود، عایق همزمان صدا و حرارت بوده که برای بسیاری از مشاغل به شدت مورد نیاز است؛ خصوصاً مشاغلی که نیاز به ایزوله سازی محیط دارند و می خواهند دمای هوای داخل سالن را در بازه مشخصی کنترل نمایند.  

 

 

ساندویچ پانل و 7 راز اثربخشی آن

 

 

ساندویچ پانل پلی یورتان و 7 راز پنهان آن

 

در مورد کارایی و اثربخشی انواع پانل های ساندویچی خصوصاً ساندویچ پانل پلی یورتان، تردیدی وجود ندارد و تقریباً تمام سازندگان سالن های صنعتی و کارخانجات و سوله سازان، بر این حقیقت اذعان دارد. اما برای اینکه وجوه تمایز این محصول با سایر اقلام مشابه مشخص گردد و بیش از پیش با کارایی و اثربخشی آن بیشتر آشنا شوید، در این بخش می خواهیم شما را با هفت ویژگی بسیار مهم پلی یورتان آشنا کنیم. این هفت شایستگی کلیدی به شرح زیر هستند:

 

1- نگهداری راحت، حمل آسان و نصب سریع

 

ساندویچ پانل به دلیل هندسه متقارن و قالب ظاهری مشخصی که دارد، بسیار راحت قابل انبارسازی می باشد. همچنین حمل آن از انبار کارخانه تا محل نصب بر روی سازه مورد نظر، به سادگی انجام می پذیرد و از این حیث، صرفه جویی زمانی خوبی را رقم خواهد زد. کار گذاشتن این پانل ها نیز با سرعت بسیار زیاد و بدون اتلاف وقت به معرض اجرا در می آید.

 

 

2- مقاومت بالا در برابر آسیب، ضربه و خوردگی      

 

چنانچه ضربه های شدید و تصادم های غیر قابل مهار را کنار بگذاریم،  این پانل، از ضربه پذیری قابل توجهی برخوردار است و در برابر فشارهای وارده، مقاومت مطلوبی از خود نشان می دهد.

 

 

تماس با ما - ایران پانل

 

3- صرفه جویی ریالی قابل توجه در هزینه های شرکت

 

با توجه به قیمت بالای مصالح ساختمانی (بلوک، آجر، سیمان و …) و اجرت بالای عملیات بنایی به ازاء هر متر مربع دیوارکشی، استفاده از این پوشش باعث می شود که صرفه جویی خوبی در هزینه ها به عمل آید و این موضوع، بسیار برای کارفرما مطلوب می باشد.

 

4- بهترین عایق برای حرارت، صدا و حتی رطوبت

 

در کلیه سالن ها علی الخصوص سوله صنایع غذایی ، بحث عایق سازی محیط نسبت به تبادل دمایی، یکی از سرفصل های اساسی سازمان نظام مهندسی به شمار می آید و باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد. در کارخانجات تولید مواد غذایی که با تولید یا بسته بندی اقلام خوراکی سر و کار دارند، گاه کوچکترین تغییر دمایی می تواند منجر به ناپایداری شرایط محیطی شده و به فساد اقلام غذایی یا افت کیفیت آنها دامن بزند. استفاده از ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان می تواند با ایزوله کردن محیط داخل سوله، این نگرانی را بطور کامل مرتفع نماید.

 

 

5- قابلیت تعویض سریع و ترمیم آسان قطعات آسیب دیده

 

علی رغم استحکام بالا و مقاومت خوبی که این پانل های دیواری و سقفی از خود نشان می دهند، باز ممکن است به ندرت دچار درجاتی از تخریب و آسیب شوند. این موضوع اصلا جای نگرانی ندارد؛ زیرا آسیب ها عمدتاً نقطه ای هستند و با تعویض دو یا نهایتاً چند پانل مجاور هم می توان کار ترمیم را به انجام رساند.

 

6- قابلیت شستشو و نظافت سریع و بهینه

 

بهداشت محیطی و تمیز نگاه داشتن فضای داخلی سالن، یکی از مهم ترین خطوط قرمز کار بسیاری از ردیف های شغلی به شمار می آید و بایستی به شیوه ای بهینه و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسد. سوله کشتارگاهی یا سوله صنایع غذایی، دو ردیف از مشاغل این دسته هستند که نیاز به شستشوی محیطی و رعایت نظافت در سطوح بالا هستند. در چنین مواردی، استفاده از ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان، می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد که به راحتی قابل شستشو بوده و آلودگی را به خود حفظ نمی کند.

 

7- ضریب بهداشتی بالا، ضد آلودگی و دوستدار طبیعت

 

ساخت ساندویچ پانل با مواد زیست تخریب پذیر ساخته می شود و لذا تهدیدی برای محیط زیست به شمار نمی آید. این محصولات دوستدار طبیعت را می توان در هر مکان و جغرافیایی به کار بست و از انعطاف پذیری بالایی که در تطبیق با محیط پیرامون دارند، بهره فراوانی برد.       

 

ساخت  ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان        

                                              

 ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان بهترین انتخاب

ویژگی های متعددی در ساندویچ پانل وجود دارد که باعث می شود از این محصول بتوان در همه جا استفاده نمود. تطبیق پذیری بالای این محصول باعث شده که در تمامی استان ها و نقاط کشور عزیزمان ایران، بتوان از کارکرد ارزشمند این محصول استفاده نمود. به عنوان مثال ساندویچ پانل پلی یورتان را در سوله های احداث شده در سراسر کشور می توان مشاهده نمود که در محیط های گوناگون و شرایط جغرافیایی مختلف، بکار گرفته شده و استحکام و عملکرد بالایی را از خود نشان می دهد. عوامل کلیدی مختلفی وجود دارد که باعث می شود بتوان از این پانل ها در طیف وسیعی از کاربردها استفاده نمود که عبارتند از:

 

  • وزن تمام شده بسیار پایین در محصول
  • نصب سریع و با کیفیت (به دلیل یکسان بودن ابعاد صفحات)
  • عایق سازی سطح بالای محیط در برابر دما، صدا و رطوبت
  • قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه نسبت به سایر انواع پوشش ها
  • اجرت نصب مناسب و اقتصادی و بی نیاز از دانش تخصصی سطح بالا
  • رعایت سطوح بالای بهداشت و پاکیزگی محیطی و عدم امکان لانه گزینی حشرات و جانوران
  • و …

 

خریدا فوم پلی یورتان

 

برای کسانی که به زیبایی و دوام را با ساندویچ پانل  میخواهند  

 

آمیخته ای از صنعت و هنر را می توان در ساندویچ پانل مشاهده نمود که علاوه بر تأمین نیازهای بخش ساخت و ساز سازه های صنعتی نظیر سوله، زیبایی و هارمونی خاصی را به سازه می بخشد و منظره چشم نوازی را رقم می زند. قیمت تمام شده مناسب و کارایی قابل تأمل، تنها فواید نهفته در این محصول نیستند؛ ساندویچ پانل پلی یورتان، محصولی ارزشمند با کارایی بسیار بالا است.

پلی یورتان یا پلی اورتان، یک نوع فوم تراکم بالا محسوب می شود که به صورت تزریق در قالب تولید می شود. پلی یورتان در واقع نوعی پلیمر است که بیش از هشتاد سال پیش در کشور آلمان کشف شده و در خلال این سالها، به دفعات در موارد مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. مقاومت بالای این ماده در برابر ضربه، ترک خوردگی و سایش بسیار قابل توجه و بالاست و همین موضوع، کارایی این محصول را به شدت افزایش می دهد. این سازه نیز با تکیه بر همین موضوع، کاربرد فراوان و متقاضیان بسیاری در صنعت ساخت سوله و سالن تولید دارد.

 

گروه صنعتی پانل های دیواری ، تولید کننده و عرضه کننده بزرگ انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری که چند دهه سابقه درخشان در این صنعت را یدک می کشد. تأمین نیاز بخش ساخت و ساز به پوشش های دیواری و سقفی، یک نیاز تمام نشدنی است که با عطشی سیری ناپذیر، روز به روز نیز بر شدت آن افزوده می شود.

استفاده از ورق فلزی آلوزینک، آلومینیوم و گالوانیزه، با کیفیت و فوم مرغوب با بهره برداری از مجهز ترین دستگاه های تزریق فوم، باعث تولید با کیفیت ترین و استانداردترین انواع ساندویچ پانل پلی یورتان و سایر انواع عایق در کشور شده است و این افتخاری است که به مدد کوشش تیم با تجربه و پر تلاش مجموعه تخصصی ایران پانل محقق گردیده است.